fredag 29 juli 2011

Friday Night !!

Jobba , jobba mår lite bättre idag kanske för att nu kan jag oxå säga jag har snart semester , denna dagen gick förbi ganska snabbt tack och lov synd att man måste jobba spenderar halva livet på en arbetsplats hade ju kunnat resa och leva det goda livet annars men som sagt än så länge får jag arbeta och vara glad men postkod lotteri ni är välkomna till mig jag har 2 lotter tjoho!!!!
Har just ätit en god fläskpannkaka ligger nu och päser ser fram emot denna helgen bruka inte göra det annars förutom sömnen upplever oftast stor tomhet på helgerna saknar konstant men mest om helgerna ,borde nog städa lite , kanske skura golvet vem vet kanske bara ligger och kollar på film Dexter box 4 mumms !!! eller kanske får en energi kick och hinner med allt ehhhhhh...... tror inte det händer but you never know stranger things have happend ..

Miss you my love every month , week, day ,hour and secent ha det bäst i himlen din Delicia <3
Cutiepie
Ha en underbar fredag alla fina människor kärlek och ljus till er alla <3

2 kommentarer:

Nettan sa...

1000000000000 kramar till dig lilla hjärtat.

And I hope that the "postcode lottery" finds Blackmanstreet in Hässleholm :)

Sleep tight.

Delicia sa...

Thank U sweet Nettan <3