lördag 16 juli 2011

Sports camp!!

Packar lillebror skall till Norrköping på www.stadiumsportscamp.se brottning en helvecka han längtar så , första gången han åker själv utan sin store bror Zack men det kommer ju gå bra han har ju alla sina kompisar där sen är oxå Elias en klubb kamrat som skall med . Fick köra till teamsportia och köpa nya strumpor vem orkar att spela strump memory not me !!!! så en 10 pack nya fick det bli undrar hur många han får med sig hem ??? kl 7:57 imorgon lämnar tåget stationen Joel skall åka med Cornelia en flicka som tränar ifrån Sösdala de kommer att ha en underbar vecka med hård träning och bus ...



Förra året körde vi barnen till Sportscamp vi tog oss in på hotell Olivia mötte upp oss vi hade en jätte mysig dag på kvällen så var vi ute och åt på resaurang mitt emot vårt hotell du kunde gå utan syrgas helt otroligt vi längtade efter en vecka utan barn mys på hög nivå var på planering men mer blev det inte du blev så sjuk så att denna helgen var sista gången jag såg dig gå utomhus  sjukdommen hade tagit över dig nu ........... om en månad skulle du bli inlagd på sjukhus och våra liv skulle aldrig bli sig likt =(
2010

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goa Du. Livet e inte enkelt. Om våra sjuka män blir kvar i livet eller inte. Tyvärr fick din Lars lämna detta jordeliv och jag beklagar jättemycket givetvis. Min man som fick ett nytt hjärta i nov 2010. Är som en senil, gammal gubbe, orkar inget, hör ej( pga op)Har ingen att ventilera mina problem med. Du har en sådan skön fantasi om hur det skulle vara om Din Lars hade fått leva med sina nya organ. Det ger mig en liten styrka i allt elände jag har. Min mans hjärta e ok men tyvärr inte övriga han. Många goa kramar till dig. Hoppas vi syns någon gång i framtiden. Bor i ju skåne. Hjärta nov 2010

Delicia sa...

Hade varit underbart att träffa dig, jag vet ju inte hur mitt liv hade sett ut om min älskade överlevde detta men jag har bara min fantasi av att vi skulle fortsätta vårt vackra liv ,min kropp är i sån smärta efter saknaden av min man och jag kan bara hoppas att jag klarar av allt detta med hus,lån,livet utan honom jag kan inte tro att Universum skulle knäcka mig ännu mer så det är därför jag försöker hålla mig posetiv att vi kommer att lösa även detta utan min vackra man tack för att du skriver till mig det ger mig oxå stöd genom mitt sorgarbete tack för att du finns hjärta 2010 kärlek & ljus till dig