onsdag 13 juli 2011

Halsbränna !!

Idag har jag varit på dialys på jobbet rätt så kul trivs där nere i min ensamhet tungt jobb men trevligt , handlade efter jobbet behövde lite kaffe och annat smått o gott hem och laga mat och det är inte vanligt jag har nog lagat mat 5 ggr denna sommaren det är som sagt inte mycket jag pallar efter jobbet jag är så trött på att vara så här orkeslös jag lagade bacon & cream fraiche  sås . snabb makaroner ,blomkål och brysselkål det tog 15 min och ungarna gillade det ..

Jaha just vaknat sommnade visst i 2 timmar var väll trött hoppas att jag kan sova inatt , idag har jag haft sån halsbränna har nog inte haft det så illa sen jag väntade killarna det har verkligen varit jobbigt trodde att jag skulle spruta eld om jag öppnade munnen.  Fan glömde köpa snus och jag som redan varit o handlat får väll ta en tripp till Statoil fast jag inte orkar då får jag väll ha nått gott oxå

2 kommentarer:

David sa...

Hej. Såg att du dricker kaffe, du kanske läste orsakerna om Halsbränna och hur du kan lindra dom? :)

Delicia sa...

Tack David !!
Jag dricker bara ett par koppar om dagen , måste vara denna stressiga värld vi lever i =)