söndag 10 juli 2011

Orken finns liksom INTE !!

Vakande vid 11 på förmiddagen  har ju varit uppe inatt sent tittade färdigt på Metallica dokumentären så bra såg den sist med dig min älskling för ett par år sen och nu efter vi såg Metallica förra helgen var den ju dubbelt så bra  började kvällen kl 22.00 Queen till 00.00 sen till 03.00 med Metallica kunde inte ha blivit bättre har ju varit så ledsen hela dagen igår , jag vet att dessa känslor måste ut ur min kropp men jag orkar inte vara ledsen längre vill vara lite lycklig men det finns liksom inte jag är tacksam för det jag har men det hjälper inte har ingen att dela allt med som jag hade med dig drömde om dig tidigt imorse vi skrattade och grät kom inte ihåg vad vi pratade om men jag drömde länge och inte såna korta episoder som jag bruka drömma skönt att få träffa dig i drömmarnas värld jag saknar dig så att det gör ont i själen värker i min kropp av smärta att du inte finns på jorden mer jag har nog aldrig träffat någon som du som uppskattade  livet så intensivt som du och du fick inte vara kvar så tragiskt en annan var bitter på små motgångar som livet erbjöd mig och var ofta trött och negativt såg inte de lilla vackra i livet som du alltid gjorde , jag ser nu saker ur en annan perspektiv nu och är mycket,mycket mindre negativ så tråkigt att det skulle ta din död att få mig att inse det vackra i livet men nu med sorg i mitt hjärta utan dig att dela detta med , känner mig som en trasdocka så lite energi och ork att göra något planerar att göra utflykter mm sen till att inte fullfölja det för att lusten finns inte . Jag ber till de högre makter att ge mig ork och energi att orka leva utan dig jag hoppas att det dyker upp snart så att jag kan uppskatta resten av sommaren som jag har längtat så efter .
Tack kära Universum för mitt hus,mina barn ,min syster och vänner ,mitt jobb och mitt liv tack för att jag fick låna min ängel  Amen <3

                                               

Inga kommentarer: