tisdag 12 juli 2011

Hästveda Marknad !!

Låååång jobbe dag tog minsann aldrig slut tycker inte att det är kul på jobbet längre men det klart jag tycker inte att det är kul någonstans fick jobba över en stund idag med , Joel sov över hos en kompis inatt sa att jag skulle vara där vid 16:00 men det var jag inte de skulle iväg och bada och väntade på att jag skulle hämta Joppan sen åkte vi vidare till Hästveda gud vad det var längesen vi var där sist säkert 5 år sen och vi har minsann inte missat någonting kan jag säga så nu kan jag vänta 5 år till tills jag åker dit igen men jag träffade trevligt folk där kul att se er .
Nu skall vi se all sång på Skansen måste ju se Erik Amarillo han som sjunger ligga låten han verkar som en cool kille ............
Ha det bäst i himlen min finaste ängel love you always din D

Erik Amarillo 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var också där... synd att jag inte stötte på er...
kram /Monica