lördag 23 juli 2011

Joppe kommer hem idag !!!!

Underbar kväll vi fick igår  en buffe´ fixade Ki fram med massor av läckerheter mumms tårta och sång vi firade Oskar sen mot natten kom tärningarna fram det skulle spelas 30 oxå ett kul sätt att umgås jag åkte hem vi 1 tiden tack för en trevlig afton familjen Nilsson <3
Kom hem själv usch jag tycker att det är jobbigast bara jag och fina katter fick sedan ett sms av finaste Zack
- så härligt att se dig ha roligt Jag älskar dig Mamma <3
då brast det är nog ingen bra förebild för mina barn just nu har ingen ork att göra något min sorg efter min döda man har tagit över och jag vet inte hur jag skall komma tillbaka till livet . 6 månader har snart gått förbi och jag är kvar i ett förlamat stadium har så mycket jag borde göra men har minsann inte gjort ett skit förlåt mina älsklingar.
Jag trodde inte i min vildaste fantasi att du skulle dö , jag levde i en bubbla av att bara dessa organ var på plats skulle du leva nu efteråt kan jag inte fatta hur jag kunde tro så men det höll mig uppe varje dag tron av att du skulle överleva ,jag kan bara be och hoppas att jag kommer snart tillbaka till livet för att  detta jag håller på med är inte OK ........
Jag älskar dig min Lars tomheten efter dig är obeskrivlig  tungt jag vet att jag måste komma ur denna fas jag är i men har lite svårt att nå mina mål snälla min älskade hjälp mig , jag har inget liv som det är nu jobbar sen ligger jag resten av dagen , kvällen ,natten för att gå upp och jobba sen fortsätter jag som dagen innan , jag har svårt att minnas hur jag var innan du blev sjuk och säng liggande ,jag måste hitta tillbaka till livet för att detta fungerar inte längre . Nu skall jag städa och plocka lite Joel kommer hem idag med massor av tvätt jag längtar att krama min lilla loppa som jag har saknat så han längtar efter sin xbox som han har saknat så ja ryck upp dig Delicia för fa...... din man är död men det är inte du du lever och har underbara barn som behöver dig , det är inte bara du som är i sorg ryck upp dig för fa.....

All kärlek till de drabbade i Norge stor sorg att se detta på nyheterna usch fy vad är det som händer med denna värld vi bor i

Inga kommentarer: