torsdag 14 juli 2011

Puh !! vilken dag

Jag känner mig så ur form min styrka som jag har byggt upp under tiden du var sjuk är borta jag trodde aldrig att jag skulle hamna tillbaka där jag är nu vad är det som tar min energi ?? kan jag bara undra varför tilllåter jag mig själv att påverkas av negativ energi jag orkar verkligen inte detta måste måste bygga upp min posetiva energi bubbla igen min sköld som skyddar mig mot det onda , jag vill inte gå till en läkare och få anti deppresiva utskriva till mig jag vill klara denna livskrisen utan läkemedel måste fa... rycka upp mig du är död du kommer inte tillbaka hur jag än saknar och önskar anorlunda , du var min styrka Lars min underbara jag levde för dig och vår familj jag trodde aldrig Universum skulle ta dig ifrån mig rycka mattan från under mina fötter så att jag flög handlöst , jag trodde aldrig att vår perfeka liv skulle krossas av sjukdom,andnöd och döden nu är det mitt jobb att ta hand om allt detta utan dig men jag orkar så lite och undrar ibland om mitt liv någonsin kommer att bli normal .....................

Jag förbannar alla parkerings automater i Hässleholms kommun det står att de tar kort men sällan fungerar denna funktion och har sällan små pengar i fickan tur att jag inte fick böter idag annars hade jag nog kunnat köra över P vakten stod i spö regnet och försökte att betala så att jag kunde till banken och lösa ett postgiro utbetalning på Nordea som inte har öppet så nu förbannar jag oxå Nordea för att de inte har öppet på normala tider öppet till kl 13 helt galet skall man ta komp för att sköta bank ärende ???? gick då till Sparbanken men de kunde inte hjälpa mig för att det stod dödsbo på denna avin ..
Nej nu skall jag lästa lite bok för att få tillbaka min försvunna energi äta något gott och onyttigt och se om jag kan bli en lyckligare Delicia imorgon
Bank med sämst öppet tiderna 

Grrrrrrrrrrrr!!!!

Inga kommentarer: