söndag 3 juli 2011

Tomheten är grym

Ja nu är kl över 2 igen ledsen och saknar dig det slog mig helt plötsligt att jag aldrig mer får se dig röra dig eller bara lukta på ditt hår jag saknar dig så hemskt min fina man jag pratar med dig vill ha någon slags kontakt men idag får jag inga svar , tjocka katten kom och tröstade mig ligger bredvid och kurrar , Hannah & jag skall köra till Göteborg idag det skall bli jätte trevligt du får följa med och visa mig vägen vackraste ängel jag älskar dig och saknar dig här på jorden ensamheten är inte trevlig med då får man ta itu med sina känslor mycket tunga sådana smärta av saknaden efter dig är enorm jag är så vilsen Lars snälla ge mig styrka att gå vidare.

Vaknade för en stund sen natten panik var inte mysig jag trodde att detta skulle bli lättare för varje dag men det blir nästa värre jag vet att denna process är nödvändigt för mig att gå vidare och komma ut på andra sidan en starkare person , jag försöker att hålla mig posetiv i alla lägen jag vet att min kropp & själ mår bäst av det , men förstår inte ibland varför Universum skall plåga mig så min kärlek är död , min livkamrat mina barn pappa den finaste människan som jag har träffat borta för alltid , nu har jag bara din grav att besöka . Döden är ett begrepp så är så svår att ta på det går inte , svårt att fatta att detta har hänt vår familj 3ggr på ett år och ändå så tacksam att vi får leva kvar och plågas på jorden utan dig konstigt kan jag tycka ,jag saknar dig min fina hoppas att det blir lättare snart att leva på jorden utan dig vaka över oss nu vi skall köra till Göteborg tur & retur love you always Delicia

1 kommentar:

Me and My Baby Dolls sa...

Kikar in och säger hej :) Det smärtar mig att läsa att din man inte klarade sig... :(

Massa kramar/Satu