tisdag 5 juli 2011

Tankar !

Det enda vi längtade efter var att denna transplantation skulle hända så att vi kunde fortsätta med våra liv vi var ju mitt i livet barnen började bli lite större vi längtade så att åka på weekend resor tillsammans och bara ta hand om varandra det blir ju lite lidande när man har barn.
Det enda du längtade efter var att kunna andas och överleva detta helvete du ville se dina barn växa och stå på egna ben ,du längtade till killarnas student , brottartävlingar och barnbarn i framtiden du ville vara en frisk pappa som du inte hade varit på länge du sa ofta Delicia jag skall ta hand om dig när jag blir frisk aldrig mer skall du behöva laga mat mm jag skall ta hand om allt du skall bara behöva komma hem ifrån jobbet ,du ville semestra i Sverige sa ofta vi borde resa mer i detta underbara land vi bor i .
Du var den perfekta mannen i mitt liv nu är jag utan dig och tycker att livet har väldigt lite mening just, nu jag jobbar kommer hem gör ytterst lite för att det skall se någorlunda ok ut här hemma men inte mer min gnista är liksom borta ,jag har ingen att dela mina tankar med ,ibland kan jag tycka att detta som har hänt är så orättvist mot vår familj men det finns de som har det värre får jag försöka intala mig själv . Jag får väll vara glad för det jag har haft och det jag har ,jag sover inte gott längre 4-5 timmar / natt får jag vara glad för utvilad det var ett tag sen . Jag älskar dig min man och saknar dig så önskar att du var kvar och våra drömmar oxå jag får nu skapa nya drömmar i mitt liv utan dig och det kan jag säga är ingen lätt grej  

Inga kommentarer: