onsdag 20 juli 2011

Ont i magen !

Idag har jag haft fruktansvärt ont i magen det är nog dax att sluta dricka kaffe igen tror jag jag är inte stressad men samtidigt fruktansvärt sönder stressad av allt som har hänt mig sistsa tiden detta ofattbara som har hänt har brutit mig som människa i så små bitar och jag försöker förtvivlat att bli hel igen och jag inser nu att detta kommer att ta tid och det får det .
Jag har nyss lyssnat på Sommar prataren Monika Nyström om hennes kamp när hennes man dog i cancer kändes som om det var jag som pratade i radion det var ju mina ord som kom ur hennes mun i princip allt hon sa  ruskigt bra så om ni  har en stund över lyssna http://sverigesradio.se/P1/
Tack Monika Nyström för dina fina ord Monika Nyström. Foto: Mattias Ahlm/Sveriges Radio.

Saknar dig min finaste men det gör jag ju varje dag hoppas att du har det bäst i himlen love you always din Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lyssnade oxå på sommarprogrammet och tjöt....fy vad hemskt och detta ska min familj oxå gå igenom.....
Lungfibros kan i vissa fall vara ärftligt....jag har kollat på en massa sidor. Tycker i alla fall att det vara bra att det inte vart alfa1......det gör mig glad!!!
Det är nu dax för en liten näringsdryck.... :)
Kram
A

Delicia sa...

Lilla du din familj skall INTE gå igenom detta du SKALL få dina lungor nu skall DU tänka posetiv trotts detta helvete du går igenom tappa ALDRIG hoppet dina lungor hittar dig när det är dax .lite meditation är aldrig fel kärlek & ljus till dig kram Delicia