söndag 17 juli 2011

Sunday !!!!

Har just kommit hem lämnat lillebror på stationen iväg en vecka saknar min loppa redan , jag har blivit lite överbeskyddande av barnen efter din död Lars de är ju allt jag har kvar mina fina ungar annars innan tyckte man det var skönt att vara barn ledig den lyxen hade ju inte Lars och jag med hjälp ifrån våra föräldrar så vi såg så fram emot en vecka själva förra året . Nu får lille Joels xbox en väll behövlig vila den har ju gått varm sen nyårsafton nu trycker jag i mig chipsen från igår kväll nyttig frukost jag saknar dig min älskade , jag har så svårt att fatta att du inte finns på jorden mer så obegripligt att du dog trodde aldrig att detta skulle hända ,jag mitt dumma nöt var i en sån dimma så att jag trodde att bara du fick organen så skulle du överleva var kanske en försvarsmekanism som fungerade då men när jag såg din uppfläkta kropp efter operationen först då insåg jag verkligheten av att du kunde faktist dö ......
Du har nu varit borta i 5 och en halv månad helt otroligt kan jag tycka har det gått så länge och jag har inte gjort ett skit här hemma som jag sa att jag skulle göra som att måla grunden på huset , fixa djungeln längst bak i trädgården , tömma garaget och köra till soptippen vad fa... är det med mig skall det vara så svårt att rycka upp sig ja det är det !!! så förlamande tungt att förlora sin livskamrat är det snälla Universum ge mig styrka att gå vidare , skydda mina barn ifrån farligheter , och hjälp oss klara av att bo kvar i huset och få saker att gå runt Amen <3

Inga kommentarer: