måndag 22 augusti 2011

Back 2 work ....

Ja vad skall jag säga skönt att jag har ett jobb men så synd att man skall spendera sin dyrbara tid på en arbetsplats men fram till postkods miljonären dyker upp får jag gå o jobba men det spelar ju ingen roll vart jag befinner mig så tycker jag att det är såååå tråkigt utan dig ,jag tittade på en bild av dig bara sekunder innan jag skriver och kan inte fatta att jag ALDRIG mer kommer att se dig i detta liv min finaste , vackraste man kommer jag någonsin vara lycklig igen ????

Idag drack jag bara min modifast missade frukost så jag var vrål hungrig när jag kom hem skära morötter , blomkål pasta och chivapcici åh vad det luktade gott just när vi satte oss och skulle äta då säger Joel jag har så ont i huvudet Hannah och jag sa att du dricker för lite du måste dricka mer bla bla bla .... skickade joppe i säng sen hörde jag genast hur ungen började spy NEJ jag som är så hungrig ja ha då är det bara att börja torka detta tur att han inte hann äta ,in i duschen sen i säng hoppas att du piggnar till dig lilleman du vill nog inte äta på din Xbox tårta känner jag på mig hoppas nu inte att detta var maginfluensa känndes inte så det återstår att se ...
Jag älskar dig min fina Lars att du har lämnat jorden är för mig helt obegripligt fortfarande efter snart 7 månader så är det så svårt att fatta att du är död blir som en chock varje gång jag ser ditt namn på din fina gravsten som dina barn har valt till dig jag hade nästa kunnat ge vad som helt att ligga i sked och lukta din nacke om jag koncentrerar mig jätte mycket så kan jag nästa minnas din lukt men din röst har jag glömt bort hur det låter har det i mobilen men är inte mogen ännu att men det finns så skönt att veta hoppas att du har det bäst i himlen för att livet på jorden utan dig är fullkomligt skit ....

e nog inte sugen på denna goda tårta 


Inga kommentarer: