måndag 15 augusti 2011

Hälsat på en kär person !!

Idag har jag och syster varit i Älmhult och nog hälsat på farmor Asta en sista gång . Asta är min svenska farmor ,min syster ville så gärna inom och säga hej då föreslog jag att jag kunde följa med och är så glad att vi gjorde detta blev så berörd att denna gamla dam minns vem jag var det var mycket imponerande jag minns inte vad jag hade för kläder på mig igår , Anette svenska faster underbar kvinna  ifrån Sandviken är hos sin gamla mor tills slutet har inte träffat henne på säkert 25-30 år så kul att ses tack för denna  trevliga eftermiddag och har jag vägarna förbi Sandviken så lovar jag titta in på kaffe.......
Nu hemma damsugat , plockat ytterst lite nu lite Americanska pannkakor mumms fillibabba säger jag bara sen gos framför tvn lockar otroligt mycket , barnen börjar skolan imorgon var tog denna sommarlovet vägen jag vill inte att den skall vara slut redan då betyder det att hemskt tråkiga höst & vinter är runt hörnan .
Jag saknar dig min finaste hoppas att livet blir lite enklare snart fick nu besked att barn penision skulle sänkas med en 1000 lapp yey vad glad jag blev jag klarar mig så skit bra utan de pengarna NOT!!! måste börja med min meditation så att jag kan kontra tråkiga hösten med positiv energi då måste bara saker bli lite lättare .
Kärlek & Ljus till alla underbara // Delicia

Inga kommentarer: