söndag 28 augusti 2011

Missing U !!

Söndag dagen betår av tvätt och plock så att vi kan stöka en vecka till vaknade tidigt och stack till kvantum köpte frallor mmmm så gott det är ,tog en snabb dusch såg dina öl etiketter på betongglaset åh älskade Lars vad jag saknar dig den tomhet jag har kan ingen förstå hur de än försöker så kommer de inte i närheten av den smärta som finns ,konstig att man kan fungera över huvudtaget men det kan man och nu gråter jag inte längre varje dag ,men tomheten finns 24 timmar om dygnet ett sug av saknad av det jag har haft som nu är borta för alltid .
Idag skall alla räkningar betalas bland dem är 175 000 kr som skulle vara min säkerhet efter din död jag kan bara hoppas och be till de övre makter att jag kommer att klara detta utan dig min fina dina sista ord till mig sa du snälla sälj inte huset det kommer att vara din säkerhet kan bara hoppas och be att jag kommer att fixa detta men det gör vi , så ofattbart att du är död , borta , begraven aldrig mer du och jag ha så grymt svårt att greppa detta fenomen DÖDEN...........Jag älskar dig för alltid min fina vackra man hjälp mig snälla komma på fötterna igen jag är fortfarande i en fas av mitt liv som jag har svårt att komma förbi min kropp är djupt deprimerad och orkar inte mycket mer än att  jobba .
Kära Gud,Jesus,Universum hjälp mig ur detta helvete ni har givit mig , jag vill inte ha mer prövningar nu det räcker jag står efter alla slag vad vill ni mer , jag är en bra människa , en skaplig mamma och medarbetare jag orkar inte mer det räcker nu låt oss få harmoni i vårt hus igen låt oss slippa oroa oss om pengar mm. Amen
Söta tecken <3




1 kommentar:

Helena sa...

Tusen tack! Vi håller våra tummar hårt här hemma!! Kramar