tisdag 9 augusti 2011

Semester dag 7 !!

Vaknade 6:30 väckte Hannah lagade kaffe laddar för lite städ jag har energi något jag inte är van vid måste nog varit Yogan igår , ringde en vän behöver låna hennes man så att ute rummet kan bli färdigt till hösten är så glad för golvet en annan väns man har gjort ja jag kan ju inte låna andras män hela mitt liv men nu har vi tittat noga på hur man lägger golv och jag är nu övertygad att jag skulle klara detta med hjälp ifrån Zack så lite lär man sig .
Då får jag efterlysa en sugardaddy som kan ta hand om mig på håll för att här skall han inte bo hahahaha!!! nu skojar jag bara för de känsliga som läser detta .. Med mycket hög musik städade jag vardagsrummet klart , min syster är kattallergiker och en tjejkompis som kommer på party är oxå det så orientmattan fick både damsugas nogrant och tog med blöt mopp så nu skall det mesta vara borta skall kamma katterna en gång till med firminator så att det värsta underhår försvinner, torkade av golvet i uterummet så grant det blev ..
Du är död min man kommer aldrig mer hem så svårt att fatta detta ,tänk om sjukvården hade gjort rätt för 12 år sen när du kom till lung/allergi mott på CSK fel behandlad i 12 år helt otroligt och om jag har tur får jag 42 000 kr det är vad ditt liv är värt om sjukvården är ansvarlig för ens död , och nu hoppas jag på denna patetiska summan för vad dit liv är värt det hade hjälpt till mycket nu när jag skall punga ut en annan patetiskt summa ... Ja nog med detta negativa skall tänka positivt att allt kommer att lösa sig vi kommer att leva lyckligt och utan bekymmer i resten av våra liv Amen !!!
Älskar dig min vackra man i himlen livet är hemskt tråkigt utan dig men det funkar , saknaden skär som knivar i hjärtat vissa dagar men det funkar vi kommer att klara detta helvete utan dig och en dag kommer jag ätt vakna och smärtan kommer att vara borta svårt att se det nu men så kommer det att bli , du var en gåva ifrån ovan vi fick låna och det tackar vi för ha det bäst min fina nu kan du andas , nu slipper du att plågas love you allways Din Delicia

Inga kommentarer: