torsdag 11 augusti 2011

Olivia !!

Min kära syster kommer idag , jag kan tycka att det är synd att vi bor så långt ifrån varandra men vi kanske inte hade träffats mer om man bodde närmre ehhhh jo det hade vi gjort det är snart ett år sen jag ringde dig mitt i natten du var på semester i Göteborg hos vänner jag sa att Lars kan inte gå längre och har svårt att andas du sa utan att tveka jag kommer sen dess har du oxå varit med på denna extrema berg och dal bana resan till Transplantation tack för att du finns min fina syster jag hade inte klarat detta utan dig vid min och barnens sida , Jag är så glad att du har träffat Mr.T och hoppas att ni får ett långt underbart liv full av kärlek som jag oxå hade med min fina man det förtjänar du och Mr T så klart .............
Vi kanske har en sån stark bond till varandra pga att våra föräldrar inte var som de skulle vara och vi hade bara varandra tack för att du har funnits för mig och min familj du är bäst OLIVIA glöm aldrig det !!!
Jag har varit låg och ledsen dessa dagar skall ha party med pinglorna imorgon hoppas att det kommer att trivas hos oss jag skall göra mitt bästa att ni skall få ha det trevligt med goda hamburgare och slabbedank ..
Lars min fina man i himlen jag har nu börjat minnas små snuttar av dig får fina bilder små minnen av dig börjar komma tillbaka så smärtsamt så vackert så ledsen att du dog så lycklig av att jag fick dessa år med dig ,konstigt att kroppen blockerar för att sen putsa ut bara det lilla man kan ta emot ,jag saknar dig så fruktansvärt mycket och aldrig mer kommer vi att ses hur kan livet vara så grymt ?? hoppas att du har det bäst i himlen din Delicia

Sisters 

Inga kommentarer: