tisdag 23 augusti 2011

Can´t wait !!!

Andra dagen på jobbet pu lika trögt som första dagen gött med ledighet jobbigt att komma igång , en arbetskamrat har gjort en sån go tatuering blev så grymt sugen hade tänkt att locka mig själv med att gå ner 20 kilo sen kan du få en belöning men va fa.. jag kan inte vänta jag vill göra det nu med en gång och det är ju bra att min bäste vän är ju gift med en tatuerare  som skall öppna en studio nu i dagarna O yes kan jag bara säga jag vet precis vad jag vill nu kommer det att bli av ...

Ja Lars du har nu en tokig änka som är så ledsen för att du har lämnat jorden ,jag har så svårt att andas nu själv din kamp är över men min är nu att klara av detta utan dig . Jag kommer att klara det jag vet det men det ärju enklare om man är två du får hjälpa mig från andra sidan min käraste Love you until the day I die din Delicia

Inga kommentarer: