söndag 21 augusti 2011

Sista Semester dagen !!

Så nu har jag även firat din födelsedag utan dig , denna enorma ensamheten är tung så tung ,snart har du varit död i 7 månader och jag själv är fortfarande  förlamad av detta , när kommer jag att orka något ??? Allt ogräs har jag sagt i månader skall bort men det är kvar så kanske lika bra att skita i det jag vet inte ,jag vet ingenting vet bara att jag längtar efter dig , saknar varje sekund av att du inte finns här hos oss , alla säger att jag är duktig vadå duktig ?? jag hade inget val av detta i mitt liv , jag går och jobbar för att jag måste ,tvättar kläder när det tar slut i garderoben , lagar mat för att barnen måste äta men inte varje dag kanske 3 ggr i veckan är det nu . Jag orkar ingenting annat som skall göras sitter fast i en sorgprocess som är så tung så energi till annat finns inte .. Jag skall nu krypa ur denna säng damsuga , städa kattlådan , ner i tvätt stugan ,hämta Zack i Vinslöv ,sen hämta en tårta till joppe ..

Jag älskar dig så mycket min Lars det var så mycket vi hade kvar att prata om ,så mycket vi hade kvar att göra ,uppleva . Förlåt min fina för att jag tappade tålamodet med dig jag var ett nerv vrak sista tiden om du bara visste hur mycket jag älskade dig jag hoppas och ber att du kan höra när jag pratar med dig ,förlåt nu börjar allt skit komma ifatt och av någon konstig anledning så kommer bara hjärna ihåg det som inte är bra , jag kan bara hoppas att jag kommer ur denna koman snart så att saker inte börjar att förfalla .

Inga kommentarer: