torsdag 25 augusti 2011

Picking Corn.......

Jobba jobba dagen den gick på middagen skulle jag blanda min Modifast men av misstag tog jag fel vatten i apparaten fick kolsyrat skakade om sen POOF denna goa blandning fick jag i håret , glasögonen ja så paff jag blev ... och ett gott skratt ...
Ikano banken ringde usch tvi jag var nervös de hade kommit överens att jag skulle betala 175 000 kr bättre än 190 000 men ändå skit sura pengar att betala detta var ju allt jag har efter min Lars det kan reta mig så enormt mycket så aldrig mer kommer jag vilja ha med Ikano banken eller Stoby Akvarie affär att göra  sudda bort dessa tråkiga ur min hjärna bort bort kom aldrig igen .........
Efter jobbet var det bestämt att Joel och jag skulle plocka majs kom hem skit ungen ville inte med ja ha då fick jag köra själv hittade inte direkt men efter en stund då fann jag detta omtalade majsfält plockade 10 kg det var ganska häftigt tänk att jag är född och uppvuxen i södra USA typ tillverkad och född i majsfälten lekt många,många timmar i dem men aldrig plockat ganska konstigt kan jag tycka så nu har jag gjort detta kändes bra .. Du hade tyckt att detta var kul min underbara du gillade att göra såna här saker  tänkte på dig när jag plockade majs det var liksom ett med naturen hahaha!!! Älskar dig fina Lars jag vet att du hade varit såå ledsen av allt detta hade du vetat att jag skulle betala detta lånet efter din död hade du nog inte borgat heller det är så skit tråkigt men vi kommer att klara detta ,tack för att du har funnits i mitt liv love you always din Delicia
10 kg Majs det är Najs !!!

Inga kommentarer: