onsdag 3 augusti 2011

Nöjd men semester dag 1

Vaknade 06:30 första dagen på semestern väckte barnen Hannah iväg till jobbet och Zack sommar skolan tittade på nyheterna sen iväg till Cheapy trä olja till däcket inhandlas , sen till finaste Åsa på en fika kl 12 kommer Zack hem började vi med att lasta släpen gud så mycket skit vi har fattar inte var allt kommer ifrån hem och hämta nytt lass sen till Byggmax handla brädor till ute rummet , byggmästare Micke kommer och hjälper mig att snickra färdigt ute rummet jag är så nöjd med mig själv så härmycket som jag har gjort idag har jag inte gjort på mycket,mycket länge .
Imorgon skall jag börja olja ,många meter att olja sen får vi nog till frillan det är ju sol och då måste det dyrkas så mycket som möjligt energi ifrån moder jord så välkommet =)
Tack Linda & Patrik för lånet detta skit som jag har kört iväg har belastat mig länge känns lite lättare nu
Tack Universum för det energi jag fick idag har känt mig så orkeslös så länge tack för mitt vackra hus min man lämnade till mig , våra barn och alla mina vänner hoppas att livet kommer att bli lättare nu känns bara gott att leva , jag saknar dig min finaste man men det fungerar faktist utan dig viket man inte trodde ifrån början tack för att du har funnits i mitt liv och nu som min skydds ängel AMEN <3
Kärlek & Ljus till alla underbara vackra människor ha det bäst Delicia      

2 kommentarer:

Zack Ferris sa...

Bra jobbat idag mamma , good teamwork ! :)

Delicia sa...

Tack kära son för hjälpen detta gjorde vi bra ,på lördag får du hjälpa Micke att snickra .