lördag 20 augusti 2011

Happy Birthday 2 You !!

Grattis mina fina på er dag ,Joel fyller 12 år tiden den går snabbt nästa år blir även han en tonåring och du min fina man hade blivit 48 , vi träffades för många år sen var vänner länge men blev ett par 1991 minns att vi var i Bjärnums parken och tittade på Lasse Berghagen och att han sjöng Teddybjörnen Fredriksson det var en fin dag och den kvällen möttes våra läppar och våra själar och bara döden kunde skilja oss åt ,1993 förlovade vi oss på en fest in i stan överraskade vi våra vänner ,jag har aldrig i hela mitt liv varit så lycklig sen den dag vi träffades det är ju synd att människor måste dö Universum har viktigare saker för er i himlen antar jag ..
Kärlek
Denna bild togs för 6 år sen på Anton & Maries bröllop <3
Grattis Marie & Anton på er Bröllopsdag 20/8 -2005 gifte ni er på denna magiska dag kan bara bli lycka och kärlek i resten av era liv <3

En smarrig massage fick Joel när han fyllde 10 

Så idag den 20/8 för 20 år sen blev vi ett par , för 18 år sen förlovade vi oss och för 12 år sen fick vi en Joel och för 6 år sen gifte sig våra närmsta vänner sig , Grattis på denna dag alla involverade kärlek & ljus till er alla
20/8 2010 sista födelsedagen 




Happy Birthday My Love 


Inga kommentarer: