lördag 6 augusti 2011

Dag 4 golvläggning & 50 års fest ..

Vill börja denna blogg med att tacka Micke som har lagt det underbart fina golv som jag nu har i  ute rummet så fint så snällt av dig att komma på din lediga dag och hjälpa till med detta TACK från hela mitt hjärta en börda mindre i mitt liv 1000 TACK snälla du . Laga mat snabbt in i duschen sen iväg till Nettans överasknings fest var rätt sliten efter dagen av golv läggning fast jag inte gjorde speciellt mycket men som sagt inte mycket jag orkar nu förtiden trevligt att komma iväg fast jag kände typ 3 personer men sen träffade jätte fina människor som jag pratade med , jag försöker att inte prata om detta som har hänt oss men det går inte ett ältande av detta trauma folk måste ju tycka att jag är galen som inte pratar om något annat förlåt alla jag kan inte hjälpa det kanske är det en del av att komma vidare med sitt liv vad vet jag ....
Miss you my love wish you were here ha det bäst i himlen din Delicia

Snälla snickare Micke !!


Zäta godkänner !!



Affe med







Inga kommentarer: