fredag 5 augusti 2011

Semester dag 3 !!

En tripp till Åstorp hälsa på finaste Monica & Ulf ja Monica har jag inte träffat på minst 10 år och Ulf har jag aldrig träffat så det skulle bli spännande 8 Metallica låtar senare var jag i Åstorp det gick ju snabbt hittade nästan direkt de bodde i ett jättefint hus med sina 3 stoora katter och hade det bara bra så kul att ses skulle ju komma mycket tidigare men Lars har ju varit så kass så länge så att det blev aldrig att vi hade tillfälle närvi var i närheten men besöket var som man aldrig har varit ifrån varandra så länge och det kommer nu inte dröja lika länge tills nästa besök Tack för en härlig efter middag finaste ni .
var bara tvungen =)
På hemvägen började det regna så in i attan innan  Tyringe så hårt så att vindruta torkarna hann inte med ganska läskigt vill ju inte få vatten planing , det skulle bli regn oväder i helgen stod det i Aftonbladet var bara tvungen att svänga inom Netto köpa en nya banan träd den andra kunde ju inte vara ensam så nu har jag 2 coccos palmer och 2 banan träd så nice måste nu bara hitta ytterkrukor de är så fina mina vackra växter de kan jag ha i mitt nya ute rum jag vet jag har lite tokigheter för mig .....
Nu blir det fredags mys på något sätt film och xtra kalorier .
Kärlek & Ljus till alla underbara , saknar dig min fina jag kände att du var med mig idag ha det bäst i himlen din Delicia.

Inga kommentarer: