fredag 4 november 2011

Äntligen ...

Thank God It´s Friday kan jag bara säga bästa dagen på hela veckan skall bara komma ihåg att  inte handla på fredagar skönt att bara komma hem och hålla helg , huset full av tonåringar LAN sen igår så jag passar på att blogga när de vila lite har ingen internet annars fast det är kul att de vill vara här hemma, ungdommarna gick och la sig i morse när jag gick till jobbet och lille bror Joel var inte sämre han kom just in och skulle pussa katten Affe sen sa det snark mammas lille gosse undrar om han vaknar mer idag ????

Trött lillebror !!
Jag älskar och saknar dig som attan min underbara ibland önskar jag bara att detta var en mardröm och jag vaknar  med dig bredvid mig i sängen sen  krypa i din famn sen somnar om men nej detta är sant du finns inte mer och det är vår verklighet tyvärr , hoppas att du har det bäst i himlen och du tack för det fina meddelandet jag fick igår love you for ever din Delicia

Inga kommentarer: