lördag 5 november 2011

Grattis Olivia !!

Vaknade inatt vid tre och kunde inte somna om tillslut slocknade mina ögon för att sen vakna 10:30 Joel sov fortfarande ja killen har varit deckad i 15 timmar , idag har jag mycket städ framför mig har varit krasslig hela denna veckan och nu minsann måste jag bara . Jag drömde inatt att jag hade en snickare  som hjälpte mig med diverse saker som Lars inte hann med det hade ju varit så bra skall se hur mycket pengar jag kan lägga på detta det hade varit kul om lite fler saker kunde bli färdiga här hemma och Sofias änglar kommer nog inte hit kan ju inte vänta på mirakel måste nog ta tag i det själv så det skall jag .....

Imorgon skall vi på minnes Gudstjänst det kan nog bli vackert ett ljus skall tändas till dig min underbara ,har lite svårt att fatta att du inte kommer hem igen och själv utan dig vid min sida skall slås mot livets tester så tråkigt att detta underbara inte fungerade en sån ära att få fina nya organ och en ny chans att leva och min älskade om någon skulle få leva skulle det varit DU !!! love you 4 ever my love din Delicia


GRATTIS till världens bästa syster idag hoppas att du får en underbar dag .

Inga kommentarer: