tisdag 22 november 2011

Jag Vann!!!

Hämtade en paket på Kvantum hade ingen aning vad jag hade beställt galen glömsk är jag kom hem och öppnade Grattis du har vunnit ett spel ifrån Postkod Miljonären lite kul för att jag pratade med en arbetskamrat idag om just postkod miljonären och sa att ibland så vinner vi lite små saker , men hon hade aldrig vunnit något kul att vinna något förra veckan vann jag nya glögg muggar av någon designer ifrån miljon lotteriet jag någon gång händer det sägs det ju och en dag blir det pengar istället för prylar för då kan jag ju själv handla mina egna prylar om jag hade haft gott om pengar ljuvligt ........

Zack eld och lågor när jag kom hem en ny gymnasiet skall visst börja i Hässleholm och de skulle ha mindre intagnings poäng och det lät ju bra skall dit på öppet hus i December och höra vad de har att säga , ringde till Boxer idag fixade nytt nu efter Lars bortgång blev mycket billigare avtal sen en bra inspelningsbar box on demand och då kan man tydligen hyra film via boxern  kommer jag nog inte gör det  men jag kan om jag vill det är ju grejor det .....

Hej min älskling så tråkigt att du är död så mycket som vi skulle göra tillsammans men mest av allt skulle vi fortsätta våra liv med dina  nya organ ett nytt annorlunda liv som vi längtade efter . Tack för att du har funnits i mitt liv , ha det bäst i himlen love you 4 ever din Delicia

Pace DIT8030/13 image

1 kommentar:

Mr Fransos och jag sa...

grattis till vinsten kära du
<3<3<3 och jag håler tumen att det en dag blöir pengar i stället för prylar