söndag 27 november 2011

Stormen Berit och StjärnSeans ......

Vaknade inte lika tidigt idag gott att sova ett par timmar längre som vanligt står tvätt på dagen schema sparar det till söndagar är alldeles för trött efter jobbet att göra det på vardagarna . stormen Berit drar in över Sverige som bara den och klass 3 varning i hela Skåne jag och en vän skall på stjärnseans ikväll och Hannah skall komma hemifrån Varberg hoppas inte att stormen sätter stopp för detta har planerat seansen länge icoh för sig kan allt sånt här kvitta efter mötet med Lisa Williams men det är alltid lika underbart när andra för sina möten ..
Mitt hår blev kort klippt jisses vad skönt lätt att göra vid det , mitt långa hår kvävde mig på ett sätt och kunde bara ha det i en hästsvans för att det var så tjockt och mycket klippte av det lite till begravningen och sen lite till i höstas och nu efter igår känner jag mig FRI från det tunga på mitt huvud en stor förändring behöver jag så jag börjar med mitt hår sen får jag nog ta tag i min vikt så träning en gång i veckan det skall det bli för att sedan öka detta till fler pass när min kropp & själ orkar ja jag har allt planerat hur mitt liv skall gå till väga men jag lägger ner allt efter hand min depression tar över och ingenting blir gjort och jag blir bara så besviken på mig själv , denna dödsfall har slagit ner mig med all sin kraft och jag kämpar förtvivlat att resa mig igen samtidigt som jag skall sköta mitt jobb , betala räkningar och vara mamma och allt annat där emellan man kan ju bara hoppas och be att livet blir lite enklare för att nu känns det tufft och utan min klippa vid min sida är det fan ta mig olidligt .......

Hej min ängel fundera på att flytta på dina kläder så att jag kan få mer plats ,min garderob är fullt inte mogen att ta bort dina kläder  ännu , jag saknar dig så och tycker att livet var lite orättvist mot dig du fick ju så fina organ och de skulle ju fungera det hade vi redan bestämt innan denna stora operation . vad tycker du om mitt hår ??? jag har inte drömt om dig på länge saknar det , du får sparka mig i röven Lars jag måste komma igång med mitt liv kan inte vara så här dämpad hela mitt liv ... Jag älskar dig och hoppas att du har det bäst i himlen love you din Delicia

Inga kommentarer: