torsdag 10 november 2011

Torsdag , men snart Fredag ..

Jobba , jobba efter jobbet skulle jag hämta våra ringar som jag längtade så efter och så fina de blev 2 förlovnings ringar och en vigselring den var inte liten en vacker mästerverk som jag kan använda för alltid ena diamanten var sliten och fick bytas ut tack Selanders guld det gjorde ni bra från början till slut .

Körde Joel för en stund sen till badminton skall prova på en ny sport brottning har länge varit grejen men tappade lusten för det i våras tyvärr men så här e det, han frågade innan jag körde honom mamma kan man bli världsmästare i badminton ?? Ja svarade jag . Joel svarar då satsar vi på det . Lite tävlings inriktad är killen ja vi får väll se hur länge detta håller .

Hej min Lars du var med mig och hämtade ringen det kände jag blev lite rörd när den kom på fingret du och jag finns inte mer , ett avslutat kapitel i jord livet men ett nytt kapitel som börjar i det andliga , love you now and forever din Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära du vilken fin ring och ett minne från er lyckliga tid tillsammans. Har ingen själv vi är bara sambo sen 40 år tillbaka.Du är så stark och klarar av både barn bil hus och jobb. Själv är jag bara deppig just nu, det känns som att leva med sin pappa, min man blir aldrig bättre tyvärr, Men känns bra att läsa om dig och jag får styrka konstigt nog av dig. Många styrkekramar till dig. Hjärta nov 2010

Delicia sa...

Kära Hjärta nov 2010 tack för att du finns det är ni som ger mig som ger mig styrka ,alla som skriver uppmuntrande ord till mig ger mig ork att gå vidare jag är oxå ganska deppig orkar i princip bara jobba sen inte mycket mer. Jag skickar lite energi till dig och hoppas din vardag blir enklare stor kram Delicia