måndag 7 november 2011

Inte riktigt pigg....

 Varje morgon så fort jag slår upp mina ögon kommer jag på detta som har hänt blir som en slags chock som sköljer över en sen sakta kommer man igång med sina dagliga sysslor inte härligt att börja sin dag såhär jag försöker verkligen att vara pigg & glad fast min kropp sörjer och det är inte lätt alla gånger

Saknar dig mitt hjärta ,ha det bäst i himlen din Delicia



Till minne av dig



Jag miste dig,

du kommer aldrig åter.

Mitt hjärta brister och jag gråter.

Tusen tårar senare jag står vid din gravstens sida,

det känns skönt att du slapp lida.

Även fast du inte finns här kommer jag alltid ha dig kär.

Under denna tid som gått har jag aldrig förstått,

att den dagen du försvann skulle kännas som fan.

Jag vill bara säga att jag älskar dig så,

även fast jag lät dig gå!

1 kommentar:

Mr Fransos och jag sa...

<3<3<3
Sänder många FR styrke kramar till dig vännen