söndag 13 november 2011

Fathers Day

Vaknade ganska tidigt skönt att börja dagen hoppas att det blir mer gjort idag ,igår blev inget gjort känns inte så tomt i hjärtat idag men dagen är ju just börjat . Förra året köpte vi en t shirt till Lars på maxi det stod världens bästa pappa på så glad han blev älsklingen  grät av lycka och tacksamhet för en liten  t shirt sån var min älskade så tacksam för så lite idag skall du få rosor på din grav .
Min pappa och min man dog med 11 månaders mellan rum och där emellan en svärmor ha det så bra på farsdag i himlen ni är älskade och saknade ..

Min Lars, min älskade ,min man ,min älskare ,min käraste hur skall detta sluta jag är förlamade av sorg varje dag,timme,minut och sekund av mitt liv . Jag skall försöka rycka upp mig men shit var det är jobbigt . Jag skall på healing/ massage  igen nästa vecka hoppas att man kan få lite kraft därifrån jag har så många måsten som jag skjuter framför mig hela tiden och det går ju inte i längden , snart har 11 månader gått sen jag pratade med dig kan inte förstå att tiden går så snabbt förbi mig när jag sjäv känner att tiden står still . Jag älskar dig och saknar dig mer än vad ord kan förklara din för alltid Delicia

Inga kommentarer: