fredag 18 november 2011

Kom till Mamma !!!

Fredag bästa dagen på hela veckan och efter jobbet hem till goa Åsa på en för Fredags mys kan det bli bättre kaffe och skit snack , skulle blivit mer än kaffe men ville hem till mina sjuka ungdomar men de klarade sig bra utan mig dessa timmar skall ju bra själv intala mig detta och börja ta tid till mig själv lite mer ,så mat och lite annat gott tar vi en annan gång fina Åsa .. När jag var hos Åsa kollade vi på H&M och jag visade vilken klänning jag hade köpt till personal festen då såg jag minsann att min väska den fanns och så fort jag kom hem slog på datorn sen la jag den fint i min varukorg så min lilla sötnos Kom till Mamma!!! jag skall ta med dig på roliga fester och andra roliga utflykter du kommer att trivas med mig som ägare och nu skall jag längta tills du kommer nedräkning pågår <3

Ja idag kan jag säga är en bra dag och det är ett tag sen jag var glad i själen kanske var det lite underverk ifrån igår och det tackar vi för och kan bara hoppas att det håller i sig ett par dagar ...

Hej min underbara vackra man var det du som satte stop för rosa väskan du har kanske rätt jag har ju mer användning för en svart fast du vet att jag fullkomligt älskar rosa du är så saknad min fina önskar att vår historia hade ett bättre slut men jag är så glad att du finns med mig på ditt sätt . Jag älskar dig så och hoppas att du har det bra tack för ALLA dina tecken det värmer i mitt hjärta din Delicia

Inga kommentarer: