lördag 26 november 2011

Lördag !!

Idag vaknade jag kl 7 japp det är lördag min lediga dag längtat så efter sömn och vad skall man säga hejsan Lördag vad har du för mig idag ?? putsade minsann köksfönstret satt upp  julgardiner ser inte så bra ut men ett fönster klar och mer blir det nog inte en stake i vardagsrummet kanske vet inte riktigt varför jag tycker att julen är så jobbig sista 3 åren med en man som levde var minsann jobbiga Lars låg konstant i sängen var sjuk influensa liknande symtom som tog alldrig slut jag sa till min älskade det är julafton imorgon och jag har inte köpt ett skit till barnen du måste hjälpa mig min man släpade sig ur sängen vi åkte till OnOff och började peka den den och den skall vi ha sätt upp det på konto sen hem och lägga min man igen varför i helvete bytte jag inte sjukhus han har varit döende såååå länge jag var nog i förnekelse redan då barnen blev ju överlyckliga för sina julklappar och vi hade en jätte avbetalning som väntade ända  till julen därefter. Julen 2010 blev ju inte av du var på TIVA vi var inne hos dig en stund du orkade inte mer den dagen vi andra var på patienthotellet firade så gott vi kunde med de andra boende och det ända vi kunde önska oss var hälsa ,liv och nya organ och alla vi som bodde på patient hotellet önskade nog samma sak att våra anhöriga skulle överleva bakom alla skatt var alla lika ledsna och hade oro för framtiden ... hoppas och ber att ni har det bra alla fina människor vi träffade på Johannesvillan hoppas att era Jul i år är fyllda av lycka och hälsa Kärlek & Ljus till er <3...

Idag skall jag till stan systembolaget personalfest nästa vecka det skall bli riktigt skoj party,party med dem bästa längtar,och frissan skall snygga till denna trötta , slitna ,ledsna tjej kan bli en befrielse att göra något drastiskt vi får se om jag vågar .............



Hej min Lars igår var det 24 år sen din pappa dog i samma sjukdom som du själv fick gå igenom tänk att ni 2 skulle dö och ingen diagnos har vi fått jag kan bara hoppas och be att våra barn inte bär på detta helvetes gen som dödar en så långsamt och plågsamt , förra året låg du i vårt vardagsrum och kippade efter luft som en fisk som har hoppat ur sitt akvarium tack för att du kämpade så hårt att överleva för din familj . Love U 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: