måndag 14 november 2011

Mååååndag !!!

Började dagen med tårar känns som om saknaden blir bara värre och värre när jag hade hoppats att det skulle bli lite lättare , har stått i scan/packen hela dagen det var ju ett tag sen sist skönt att vara där idag och det var precis vi hann bli färdiga idag och äntligen blev det dax att gå hem gött kan jag säga har längtat sen 7:30 så dagen gick ganska snabbt ändå . Nu i min säng framför min tv ljuvligt började titta på en film igår kväll Walk The Line och den tog aldrig slut stängde av vid halv ett inatt därför är jag så trött som bara den så därför kommer jag inte göra mer idag från och med nu .........................................................................

Min älskade underbara saknar dig så att det gör ont hoppas att du har det bäst i himlen livet på jorden utan dig är för jävlig love you forever din Delicia

Inga kommentarer: