söndag 20 november 2011

Sunday!!

Idag är det vilo dag det står det i bibeln bäst att lyda kan jag tycka vila mellan tvättarna inga problem för mig min favorit syssla vila alltså .... sista dagen på helgen är här alltid lika jobbigt att ladda till en ny vecka av jobb .
Jag vann på mina tradera aktioner skall nu vänta 3 veckor tills de kommer ifrån Shanghai inga problem 135 kr för ena väskan sen 8 kr st för de andra 2 och en vitlöks krossare lite kul allt under 200 kr med porto skall nu bara hitta lite parfym tycker att det är lite jobbigt att betala över 500 spänn för lite luktagott ..

Till graven oxå tända lite ljus ser mycket trevligare ut fast det igentligen  inte spelar någon roll Lars finns ju där vi är och inte på kyrkogården bara hans aska är på platsen . Nästa helg skall jag klippa & färga håret skulle kanske avbeställa färgningen har lite dåligt med cash kanske räcker med en fräsig klippning och sparar ett antal hundra lappar skall fundera lite till på detta ..................

Hej mitt hjärta snart har 10 månader gått sen du drog ditt sista andetag konstigt att tiden kan gå så snabbt fast det känns som igår älskar dig och saknar dig som attan önskar att livet var lite annorlunda ,måste ju vara någon mening med detta helvete på jorden utan dig jag skulle växa som person / kvinna antar jag men våra barn då ??de kommer att vara märkta av detta för alltid vad är det för mening ??? du får hjälpa mig med dessa vilsna själar de behöver sin pappa och saknar dig djupt =( älskar dig för alltid min fina ha det bäst i himlen din Delicia

Inga kommentarer: