fredag 25 november 2011

Friday !!!

Började dagen lite tokigt men det blev bra ändå Zack skulle till tandläkaren i Kristianstad men begärde ledigt för Joel men Zack var dubbelbokad för att jag trodde att det var Joel som skulle till tandläkaren så ja snurr tanten igång dagen blev bra ändå plock och pack på schemat sen minsann tog arbetsdagen slut iväg till Maxi att jag aldrig lär mig var tvungen att ha kattsand köpte 2 pkt så att jag slipper dit nästa vecka , köpte lite Fredags mys till mig och Joel sen hem snabbt och rappt . Imorgon skall jag klippa mig tror att det blir kort skall kolla med frissan vill ju inte se ut som en boll i huvudet men är lite sugen på att göra något fräckt har varit nere så länge behöver kanske göra något stort för att ändra mig själv lite ??

Hej min älskade du har varit i in tankar konstant idag saknar dig så , ja du imorgon skall jag nog klippa mig ännu mer jag vet att du gillade mitt långa hår och minns hur du försökte göra dig hörd på TIVA när jag pratade med sköterskan var man kunde klippa sig i Göteborg . Hoppas att du har det bra love you forever din Delicia




Inga kommentarer: