fredag 2 mars 2012

Fredags mys med mina flickor .....

Idag har jag inte varit på hugget och dessa biverkningar är inte så härliga hoppas att det slutar snart så att jag kan börja bli piggare är inte speciellt taggad för party ikväll vill bara lägga mig under täcket och sova bort denna helgen så trött är jag , men jag skall dit en stund i alla fall .Jag skall inte klaga jag är så tacksam för mina fina vänner jag har det bra och har klarat livet trotts allt , klarat av det ekonomiskt trotts sjukskrivning , jag skall bara finna energi att utföra allt jag vill det är dax att putsa fönster har inte gjorts på flera år Lars varit akut sjuk sen 2009 så tre år sen sist jag får sikta på att ta ett fönster i veckan då blir det kanske inte så jobbigt .

Hej min älskade har tänkt på dig mycket idag många låtar på radion som jag kopplar till oss ha det bäst i himlen    love you 4 ever

Inga kommentarer: