fredag 30 mars 2012

Freeeeedag !!

Så där ja nu var det Fredag igen gött det skall bli med helg , Joel skadade foten på gympan i Onsdags och igår kunde inte gå på foten svullen och rött var minsann lite orolig bestämde mig att ringa till vårdcentralen jag fick hem på middags rasten läkaren sa att han kunde kolla på  Joels fot på sin lunch de hade inga tider annars mycket snällt av honom in med Joppe i duschen ren unge om det skulle bli sjukhus besök vilket jag inte hoppades på doktorn klämde på foten och sa mjukdels skada vanligaste sorten och det är bara att gå på den . Vi passade på att ta Alfa 1 prov på Joel såg att han var rädd för detta stick men det gick ju jätte bra mammas duktiga kille nu hoppas vi på det bästa Joel frågade vad händer om jag har detta mamma och den frågan kunde jag minsann inte svara jag vet inte men om det skulle vara så hemskt att han har något då är vi lång före och kan kanske då ha mer förtur än vad min stackars man hade .. Vi fixar detta min lilla son mamma kommer att kriga för dig <3
Jag körde inte tillbaka till jobbet planerad fika kl 14 överaska en vän och ja det blev hon härlig efter middag och så skoj att se hennes lille kille så glad för dig min kära vän kärlek & ljus till dig och din familj <3

Vann på 3 st tradera bud så nu skall det odlas bambu av alla sorter så spännande det skall bli nu får jag inte handla mer för att nu skall det odlas härlig skall det bli .
Så nu min Lars nu får du hjälpa mig med min nya hobby som var din ifrån början jag önskar så att du inte behövde dö saknar dig så fruktansvärt mycket älskar dig din Delicia

FRÖ-Otroligt ovanlig JätteBambu vinterhärdig!15m! Fantastisk

                                                                                        Här är de 3 olika sorter  men det kommer att ta
                                                                                        tid innan de blir så här stora <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag blev verkligen överraskad! Det var jättekul att träffa dig!!! Som alltid! Kramar från Monica
J hälsar och tackar för de fina kläderna!