söndag 11 mars 2012

Söndag = Vilodag ..........

Söndag idag underbart väder ute jag ligger här förlamad orkar inte gå upp riktigt ännu hade så mycket jag skulle göra idag men kanske inte skall pressa mig själv för mycket har ont i huvudet och saknar min Lars idag en tomhet som är ganska otäck och när jag ser bilder på honom så kan jag inte fatta att vi aldrig mer kommer att ses helt ofattbart ,hela huset sover och det är då tankarna bubblar som mest kanske skall bara vända mig om och somna igen eller klä på mig och gå till din grav blir nog att blunda lite till och hoppas bättre start på dagen när jag slår upp ögonen . Har mycket pappers jobb att göra bostads bidrag , lappar om fjärr värme, försäkringar mm en hög som har samlats borde ha en sekreterare som tog tag i allt detta med viktiga papper allt har lagts i en hög i över 1 år fattar varför jag inte kan komma till skott förbannade skit !!!!!

Men samtidigt har jag gjort väldigt mycket detta året som jag kan vara glad för att jag har klarat av begravt min man , fixat ett hushåll med sörjande barn samtidigt jobbat heltid för att försörja denna familj som är kvar och lyckats spara ihop lite pengar så att jag kan anlita en snickare att hjälpa mig göra färdigt ute rummet och jag planerar massor och kan bara hoppas att jag kan i alla fall fullfölja hälften av mina planer . Och snart skall jag bli moster så roligt detta kommer att bli och jag handlar som en toking till ny tillskottet så synd att Lars inte får uppleva detta han hade varit så lycklig över detta ..

Hej min Lars du är saknad varje dag jag gör allt i min makt att gå vidare med mitt liv utan dig och vissa dagar flyter livet på och andra dagar blir det stopp älskar dig mer än ord kan beskrivas och önskar att du var kvar på jorden ha det bäst i himlen din för alltid Delicia

Inga kommentarer: