tisdag 13 mars 2012

Vår pigg / trött !!!

Barnen var lediga ifrån skolan igår så de sov ju gott till 13:30 då var det inte så enkelt att lägga sig kl 10 så jag sa till Joel senast elva i säng jag försökte sova men gissa vem som ville snacka munnen gick i ett somnade tillslut vi ett tiden tok unge men vaknade först av oss i morse lite imponerad blev jag minsann ,  jobba jobba stod mest i packen idag av någon anledning jaja så kan det bli vissa dagar plockar man hela dagen så det jämnar ut sig .Hade följe med Karin ifrån jobbet pigg som en lärka planerade putsa ett fönster ,gå och handla hänga tvätten men det blev en timmes skönhets sömn jag får väll börja om med min planering imorgon och får se vad som blir gjort ?????  En tjej jag känner förlorade sin man så ledsen för er skull minns hur rörigt det var första dagarna men minns också hur mycket människor ifrån alla håll kom med mat och blommor kärlek & ljus till dig och dina barn du fixar detta även om du inte tror det idag  <3


Hej min Lars du är saknad jag skall ta kort på dina motor cyklar och de skall säljas nya möbler till ute rummet kommer det att bli älskar dig och önskar att du var här din D

Inga kommentarer: