tisdag 27 mars 2012

Tisdag !!

Jobba ,jobba läkemedel , livs  sen läkemedel igen dagen gick snabbt hem direkt sälja en cykel för 100 kr killen skulle ju pruta på 200 kr lite tramsigt kan jag tycka och det sa jag till honom så lite skamsen var det för honom sen plantera lite påskliljor på trappan , sen fick jag ett ryck och körde till jysk och köpte ett fint ute möbler som skall vara i ute rummet som består av liten soffa glasbord och 2 fåtöljer nu minsann skall vi snickra färdigt så att vi kan måla och göra fint ja vet att det var för spontant men så blir det nu gjort .... hoppas jag i alla fall ..

Nu skall jag minsann ligga och dra med hänga upp en maskin tvätt sen blir det ett par avsnitt Medium innan läggdax ja kan det bli bättre jag älskar min ny funna energi snälla stanna kvar .

Älskade underbara du är saknad skall du veta varje sekund av dagen önskar jag att du var kvar hos oss älskar dig för alltid min fina din Delicia


Så fint det kommer att bli <3

Inga kommentarer: