måndag 12 mars 2012

Spring is in town !!!

Måndag morgon ungarna är lediga ifrån skolan men jag skall till jobbet jobbade på livs idag ,på middagen satt vi i solen åh så skönt energi för min  trötta kropp & trasiga själ härligt kan jag bara säga älskar det efter jobbet kommer en gammal vän till Lars och kolla mina motor cyklar som Lars har meckat med och hann inte att få ihop dem heller innan han dog tyvärr så att de kommer att säljes till de händiga bättre att de kommer till någon som kan ge dem lite kärlek än att de samlar damm i källaren och för de pengar kan jag fixa klart källare och köpa lite fina ute möbler till fina ute rummet åh längtar tills det kan bli färdigt där ute kan bli lite mysigt att hänga där om somrarna ..

Älskade Lars det gör ont i mig att sälja dina saker men dina killar är inte intresserad av dessa saker och andra fina minnen har vi , saknar dig som bara den och önskar att du var här love you 4 ever din Delicia

Kärlek & Ljus till dig fina A tänkte på dig idag när jag var på livs hoppas utredningen går framåt <3
Kärlek & Ljus till dig Hjärta Nov 2010 hoppas allt bra med dig och din man

Inga kommentarer: