fredag 23 mars 2012

Fredags mys & Våfflor ...........

Idag är det Fredag älskar denna dagen hela helgen framför sig att göra vad man vill det är så perfekt har lite planerat denna helg räfsa till det lite rabatterna , städa / tvätta bilen sen städa mitt stora akvariet och tvätta som är standard här hemma . Våren är här och så fint det är energi för min själ som har varit trasig så länge jag kan säga att jag mår så mycket bättre fast mitt sorgarbete inte är klar så är den hanterbar och jag ser nu att livet är rätt bra ändå ..
One Tree Hill åkpåse, passar alla vagnar
Guldig Åkpåse !!
Jag vann på tradera igår kväll och så jäkla glad jag blev en guld åk påse till lilla Mini fyndade för 106 kr nypris 1200 kr yey vad moster blev glad och nu minsann lite annat skoj plingade till i min telefon tyvärr kom inte min medium dvd som jag vann innan i veckan hade planerat titta på den i helgen . Mina killar skall på Disco eller vad man
nu kallar det Zack till björket och Joel till skoldisco dom börjar bli stora mina små pojkar så nu får man sitta uppe lite sent inatt köra och hämta den store ..men innan dess skall det lagas våfflor innan kvällen börjar .

Min älskade saknar dig varje dag men vet att du är med oss på ditt sätt tack för att du har funnit i vårt liv <3


Inga kommentarer: