fredag 16 mars 2012

Freeeeeeeedag !!!

Dagen är här ler med hela min själ så glad när fredag anländer gott med helg synd att man måste jobba för att överleva men men man får njuta xtra av sin ledighet då när jag kom hem idag hade vi besök av Jimmy & Malin och barnen Alma & Axel så trevligt så passade på att rensa bland alla barn dvd nu har de att titta på små kusin barnen och Zack sålde 2 par byxor till Jimmy så nu snart kan han handla sina svin dyra AH byxor ,sa till sonen att sälj dina gamla så att du kan köpa nya jag har minsann inte pengar att lägga 1400 kr på ett par jeans själv kan jag inte fatta att så många föräldrar handlar så dyra kläder till barnen men samtidigt vill jag att ungarna skall ha trendiga kläder och där är ju blocket eller tradera ett bra alternativ för vår ekonomi .....

Imorgon skall jag ut i träd gården räfsa lite i rabaterna snygga till lite nu efter vintern jag är motiverad hoppas att jag känner lika dant imorgon måste måste få inte drabbas av denna jäkla latmasken som vinner slaget rätt så ofta så imorgon skall jag vinna ......

Min underbara älskade saknar dig som vanligt men vet om att du har det bra älskar dig för alltid din Delicia


2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade Delicia! Du vet ju vilket helvete jag har.....så, nu undrar jag en sak. Visst skrev du om färdig kanelbulledeg? Var köpte du den? Är den fryst eller ligger den i kyldisk? Jag pallar inte baka men jag vill kunna bjuda mina barn på lite bullar ibland.....Snälla, help me out!
Kram
A med alfa1

Delicia sa...

Söta fina A jag köpte degen på Netto vet inte om det finns kvar det var bara att bre på smör socker sen kanel rulla /skära sen in i ugnen så himla lätt kostade 10 kr förpackning hoppas att du hittar hade du bott närmre min vän hade jag bakat till dina ungar stor kram Delicia