torsdag 29 mars 2012

Imorgon är det Fredag !!

Näst sista dagen på min sjukskrivning nästa vecka blir det full men det blir nog bra dagen gick snabbt skönt som bara den att komma hem idag och inte göra någonting så gott det skall bli ,min tradera vinst kom idag eucalyptus frön så små man knappt kunde se och det skall bli ett träd men först skall de förvaras i kylen 30-40 dagar och jag som ville plantera mina små så fort som möjligt . Igår kväll var vi på musik kaffe lyssnade på alla ungdomarna som spelade och sjöng ja skönt att de inte skall göra karriär inom detta och det var ett par som var riktigt duktiga måste jag säga men men de fick ju lite pengar insamlat i alla fall ......

Pizza till kvällsmat de är i ugnen gott skall det bli är vrål hungrig ,hänga upp en maskin tvätt sen inga fler måsten på listan , imorgon är det Fredag så gott det skall bli med helg det skulle bli sämre väder tycker inte att det är lika roligt hörde ryckte om snö och det är totalt motbjudande .......

Hej min älskling älskar dig & saknar dig och önskar att du var här din Delicia 4 ever .

E-type ?????


Palm lilja & Eucalytus frön 

Inga kommentarer: