onsdag 28 mars 2012

Oj vad det blåser !!

MiniväxthusJobba, jobba sen ner till stan lite ärenden och mycket slösande nu minsann får jag hålla i kronorna har blivit en del köp nu och besök hos kära tandläkare har jag snart som kommer att kosta en del vet jag redan nu . Skall på något jippo ikväll som  Zack´s klass har ordnat så snart hopp i duschen och göra mig fin så att vi kan ha en trevlig kväll och när jag kommer hem ikväll blir det slappa som bara den är xtremt trött på alla sätt och vis..snart kommer lite tradera vinster eucalyptus träd frön , penis peppar frön ,jucca palm frön ja nu minsann skall det odlas mina tummar är nu gröna var och köpte små drivhus på Tiger till mina små barn .

Hej min Lars saknar dig idag men det är ju inget nytt önskar att allt detta slutade annorlunda , du får följa med ikväll och se på en utklädd tok Zack som är en kopia av sin far på alla sätt älskar dig för alltid din Delicia

Inga kommentarer: