torsdag 15 mars 2012

Imorgon e det Fredag ....

Kl 0600 ringer klockan slår upp ögonen och upptäcker att solen inte är framme usch så tråkigt tar bilen till jobbet skall handla när dagen är slut så att jag slipper gå ut igen sen har mina boxar kommit 4&5 Medium nice helgen räddad och om det är fint väder skall vi fixa lite i trädgården oxå nu minsann får jag börja ta tag i sakerna lite i taget .
Fast jag är varannan dag pigg varannan dag trött så känner jag mig mer på hugget på jobbet börjar nu att få upp farten skönt att man själv känner skillnad . Nu skall jag krypa under täcket och klämma ett par avsnitt med medium adios amigos

Älskade underbara idag är en sån dag du är djupt saknad ont i hjärtat dag önskar att så att ditt liv inte behövde sluta som det gjorde älskar dig för alltid din Delicia


Inga kommentarer: