måndag 26 mars 2012

Måndag !!

Vips så var helgen slut Måndag igen idag skulle jag till läkare trodde jag men när jag kom dit så sa de att det var imorgon den 27/7 nej inte nu igen men de klämde in mig och min underbara läkare var glad att se mina fram steg men ville att jag skulle vara sjukskriven en månad till på 25 %  och jag var inte chockad för att han har gjort detta innan och sa att depression är en allvarlig åkomma och viktigt att inte rusa för snabbt in i vardagen och det tror jag helt på men nu skall jag börja jobba fullt i April och om jag kände att det blir för mycket skulle jag bara ringa så nu skall jag inte träffa min läkare på flera månader han skall vidare utbilda sig men jag skall nog klara mig ..........................
Efter jobbet körde till blomster landet handlade täckbark,planterings jord , kalk till gräsmattan , lavendel till gravarna och lite påskliljor Bettan orkade knappt hem med denna tunga last och Zack får minsann tömma bilen imorgon , sen vidare till Kvantum hämta min Medium box 6 nice mmmmm och där träffade jag på massor av folk jag känner så jag har varit lite social idag oxå gött ..  Jag är sånöjd och glad att saker börjar gå på rätt håll tack kära Universum för lite stabilitet och hoppas att det håller i sig länge ,lääääääänge Thank you Baby Jesus as Willie would say ...

Hej min fin man i himlen jag kan se dig skratta när du ser mig yra i växt butiken du njuter för fullt att jag har tagit över dina intressen fast jag vet jag har sagt aldrig det får du göra . Vi lyckades ganska bra med akvariet eller hur så stolt över mig själv jag fixar allt själv efter din död fast jag hade hellre haft dig här hos mig puss & kram Delicia

Inga kommentarer: