måndag 5 mars 2012

Geblod.nu ...........

Härlig dag vaknade på toppen humör ja nu kanske det börjar att vända hoppas det kl 10 idag till blodcentralen och tömmas på 4,5 dl härligt underbart att kunna ge detta till någon som behöver , men känslorna ifrån Göteborg finns där minns paniken när de inte kunna få stop på blödandet usch stakars min man jag har lite att ge tillbaka till samhället om vi säger så ca 80 liter blod fick min kära man så jag tackar alla för er gåva för att rädda min man kärlek & ljus till er ..... Tillbaka till jobbet och jobba till 14:15

Hej min ängel åh vad jag saknar dig livet utan dig är så jätte tråkigt du var min bäste vän och nu finns du inte så även om jag mår bättre nu efter din död så har jag en tomhet i mitt hjärta som kommer nog alltid att finnas kvar du är min hjälte och jag beundrar din styrka att du klamrade dig så fast vi livet allt vad du orkade i flera månader tack för att du kämpade för din familj love u 4 ever din Delicia

fick en fin handduk som tack !!

Inga kommentarer: