söndag 5 augusti 2012

Brottning ..Os chill idag !!!

Vaknade vid 10 idag och inser nu att det bara en vecka kvar på min semester och det kan bara beskrivas med ÅNGEST !!! men flera saker har varit bra på semestern och med det kan jag säga att vi har haft den bästa semestern på länge många utflykter men vänner och familj har varit guld värt för min  lycka i livet fast min Lars är död jag kommer nog alltid vara vilsen utan min underbara och får hitta glädje i de små saker i livet . Idag kl 14 börjar Brottnigen på OS Robert Rosengren skall bli skoj att se denna skåningen på mattan det var ett tag sen denna härliga sport var en del av vår glädje i livet känns som om den lågan slocknade med Lars och kanske oxå därför är vi lite vilsna alla i denna familj det har ju varit vårt allt i så många år och när Zack sa att han kanske vill börja träna igen när skolan kommit igån log mitt hjärta lite och nu kan bara hoppas .

Min älskade Lars hur skall jag palla mer har nu levt mitt liv i 18 månader utan dig och såren finns kvar kommer de att läka det är frågan ?? snart är det 2 år sen du lämnade vårt hus , vårt sovrumm , vår säng  , 2 år sen jag sov bredvid dig bredvid mig nu delar Affe & Joel på din tomma plats i sängen de 6 veckor som du mellan landade hemma sov du i en sjukhus säng i vardags rummet och vi andra gömde oss i andra delar av huset för att ångetsen var för stor att se vår älskade man / pappa sakta dö väntade på organ och inte ett skit kunde vi göra . Jag älskar dig djupt och kan nu ångra bittert att jag inte gjorde vissa saker anorlunda men visste inte hur jag skulle hantera detta jobbiga som var en del av vårt liv Förlåt min Lars är allt jag kan säga <3
Jag vet att du har bästa platsen i London idag du sitter säkert på mattkanten och njuter av sporten du älskade stort ha en bra dag min kärlek vi följer det från tvn puss & kram Delicia.

Robert Rosengren 


Inga kommentarer: