lördag 18 augusti 2012

Fin Dag !!

I efter middag var jag på fika hos en gammal skolkamrat ifrån vård linjen träffade henne sist på CSK dagen efter min älskade Lars sövdes ner och kopplades till respirator mins min ångest men samtidigt jätte trevligt att springa på en bekant ansikte en galen tid fylld av många känslor det var nog 20 månader sen vi sågs , idag fick jag äran att träffa hennes fina dotter Moa som har en lungsjukdom som heter cistos fibros förkortning CF fan att man skall drabbas av sjukdomar och speciellt små människor som en blogg vän till mig som väntar på TP säger det suger drak balle !!! som jag har skrivit innan och kommer att skriva fler gånger alla som väntar tappert på organ och de som får organ är mina hjältar kärlek & ljus till er och era familjer och alla donatorer som ger dem en ny chans att leva kan beskrivas med många ord och bland dem är ordet VACKERT !!!!!!

Träffade oxå 2 gamla arbetskollegor ifrån Trobecks tiden gud vad tiden susar förbi jag är så lyckligt lottat och hela jag bara bubblar nu av kärlek till livet . Tack universum för allt jag tror att från och med nu skall bara bra saker hända .

Hej finaste Lars i himlen du är djupt saknad men är så lyckligt lottad att jag har haft äran att leva med dig i 20 år <3 
Tack Moa <3

Inga kommentarer: